راتا بلاگ كد راتا بلاگ كد .

راتا بلاگ كد

كد تخفيف باسلام اولين خريد

كد تخفيف 35 درصدي غرفه‌هاي نوپا باسلام

با استفاده از اين كد تخفيف باسلام اولين خريد مي‌توانيد از 35 درصد تخفيف تا سقف 30 هزار تومان براي سفارش‌هاي بالاي 70 هزار تومان، همراه با 100 درصد تخفيف هزينه ارسال تا سقف 10 هزار تومان در خريد از غرفه‌هاي نوپاي فروشگاه اينترنتي محصولات خانگي و محلي باسلام بهره‌مند شويد.

 لازم به ذكر است كه اين كد روي محصولات تخفيفات هيجان‌انگيز اعمال نمي‌شود. براي دريافت كدهاي تخفيف بيشتر باسلام، وارد سايت موپن كه مرجع تمام كدهاي تخفيف فروشگاه هاي اينترنتي مي باشد ، دريافت نماييد.

اين تخفيف ها معمولا براي خريد هاي اينترنتي هستند. هم براي پيدا كردن بهترين باشگاه ها و هم براي ثبت نام در كلاس هاي آنلاين مي توانيد از موپن كمك بگيريد. پس از اينكه مبلغ سفارش را به صورت آنلاين از طريق درگاه امن بانكي پرداخت كرديد، غرفه دار سفارش شما را مي بيند و محصول را مستقيما براي شما ارسال ميكند. در اين قسمت اطلاعاتي نظير كد سفارش، تاريخ ثبت سفارش و هزينه پرداخت شده براي محصول خريداري شده قابل ديدن است. 

در حساب كاربري باسلام خود، بخشي به نام پيگيري سفارش وجود دارد كه مي توانيد سفارش هاي ثبت شده را در اين قسمت مشاهده كنيد. خانم ها خريداران اصلي اين بخش هستند و بيشتر از اين قسمت از بازارچه استفاده مي كنند. باسلام يك شبكه اجتماعي نيز هست كه مي توانيد در آن قصه زندگي و كسب و كار افراد، شكست ها و موفقيت هايشان را بشنويد، به رونق كار و اشتغال يكديگر كمك كنيد، تجربه خريد دوستانتان را بخوانيد و با ساير كاربران ارتباط برقرار كنيد. اين بازار اجتماعي بستري است تا كسب و كار هاي كوچك بتوانند بهتر محصولات و خدمات خودشان را ارائه كنند. محصولات اين بازار توسط خود مردم توليد و عرضه ميشود. از ويژگي هاي خريد از اين بازار اين است كه شما مي توانيد با توليد كنندگان ارتباط نزديك داشته باشيد.

باسلام در مناسبت‌هاي مختلف كدها و پيشنهادهاي تخفيف‌داري ارائه مي‌كند كه براي دريافت كد تخفيف باسلام كافيست يكي از روش‌هاي عضويت در خبرنامه، شبكه‌هاي اجتماعي، ربات تلگرام و اپليكشين موپن را دنبال كنيد كه در ادامه نحوه دنبال كردن هر كدام را شرح مي‌دهيم.

براي عضويت در خبرنامه باسلام كافيست ايميل خود را در ابتداي صفحه فروشگاه باسلام در وبسايت موپن و در كادر "از آخرين تخفيف‌هاي باسلام خبردار شويد" ثبت كنيد. از اين پس با انتشار هر كد تخفيف جديد، از طريق ايميل به شما اطلاع رساني مي‌شود.

يكي ديگر از روش‌هاي دريافت كد تخفيف باسلام عضويت در ربات تلگرامي موپن به نشاني @mopon_ir_bot است كه مي‌توانيد در آن با استفاده از گزينه علاقه‌مندي‌ها، باسلام را به ليست فروشگاه‌هاي مورد علاقه خود اضافه كنيد و هر زمان كد جديدي از آن منتشر شد، از طريق نوتيفيكشن مطلع شويد، در صفحه ربات ليست تخفيف‌هاي باسلام را مشاهده و با كليك بر آن به كد تخفيف دسترسي داشته باشيد.

همچنين موپن به منظور رفاه حال كاربران در زمينه دسترسي و آگاهي از كدهاي تخفيف اپليكيشن موبايلي در دو نسخه اندرويد و IOS ارائه كرده است كه در آن مي‌توانيد پس از ثبت نام و يا لاگين، باسلام را به علاقه‌مندي‌هاي خود اضافه كرده و هر روز از كدهاي تخفيف جديد مطلع شويد و در آخر از طريق شبكه‌هاي اجتماعي موپن نيز مي‌توانيد جديدترين اخبار مربوط به كد تخفيف باسلام را پيگيري كنيد.

منبع اين مقاله


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۷:۳۹ توسط:rat-code موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :