راتا بلاگ كد راتا بلاگ كد .

راتا بلاگ كد

تخفيف ديجي كالا جت

كد تخفيف 30 هزار توماني اولين خريد ديجي كالا جت

با وارد كردن كد تخفيف از 30 هزار تومان تخفيف اولين خريد سوپرماركت اينترنتي ديجي كالا جت براي خريد بالاي 70 هزار تومان، به همراه ارسال رايگان بهره‌مند شويد. براي دريافت اين كد تخفيف وارد سايت موپن شويد و كد تخفيف ديجي كالا جت را پيدا و استفاده نماييد.

اين روزها بزرگترين فروشگاه اينترنتي ايران كه يد طولاني در عرضه محصولات سوپرماركتي هم دارد با برند جديد خود يعني «ديجي كالا جت» رسما وارد فضاي خريد آنلاين محصولات سوپرماركتي و البته با ارسال سريع شده است. 

 با ثبت اين كد تخفيف براي خريدهاي بيش از 50 هزار تومان سوپرماركت اينترنتي ديجي كالا جت از 20 هزار تومان تخفيف برخوردار خواهيد شد. با استفاده از اين كد تخفيف مي توانيد ۲۰ هزار تومان تخفيف براي ۲ سفارش بعدي خود از ديجي كالا جت دريافت كنيد. كه براي مواجه نشدن با اين خطاها كافيست قبل از خريد تمام شرايط كد تخفيف را به دقت مطالعه كرده، سپس اقدام نماييد. از آخرين كد هاي ديجي كالا جت چطور مطلع بشم؟ جواب وبسايت موپن است.

 تنوع كالاهاي خوراكي، نوشيدني، شوينده و ساير محصولات سوپرماركتي، در نظر گرفتن تخفيف و همچنين قيمت هاي مناسب براي مشتريان و امكان پرداخت وجه از طريق كارت بانكي يا از طريق كيف پول ديجي پي از ديگر مزاياي ديجي كالا جت است.

محصولات سوپرماركتي از دو طريق تامين ميشود، يكي از طريق سوپرماركتهاي معتبر سطح شهر و ديگري انبارهاي اختصاصي كالاهاي سوپرماركتي ديجي كالا كه «جت مارت» نام دارد و سعي شده تا تنوع كالايي را از بهترين برندها با مناسبترين قيمت براي مشتريان خود فراهم كند و در كمترين زمان به دست مشتريان خود برساند. برخي از فروشگاهها نام «جت مارت» را يدك ميكشند كه فروشگاههايي هستند مختص ديجيكالا جت و معمولا تخفيفهاي بيشتري دارند يا سرعت عملشان سريعتر است.

 عوامل مختلفي در اين امتياز دخالت دارند و هر مجموعهاي بتواند سرويس بهتري ارائه كند ميتواند امتياز بالاتري را به خود اختصاص دهد و در اين بين هيچ تفاوتي بين جت مارت و ساير سوپرماركتها نيست و همه چيز به عملكرد خود مجموعهها برميگردد. در واقع رقابت كاملا عادلانه است تا هر كس سرويس بهتري ارائه دهد، مشتري بيشتري داشته باشد.

پروسه كاملا مشابه است و پشتيباني هم ميشوند و شايد سوپرماركتها چندين بار آموزش ببينند تا به كيفيت خدماتشان بيان كرد ه شود. موجودي كالاها نيز كاملا به روز و لايو است و مشتري ميتواند مطمئن باشد سفارش جت مارت دقيقا به دستش ميرسد و موجودي انبار در لحظه چك ميشود چراكه ما روزانه انبارگرداني ميكنيم.

كاربران بايد هنگام سفارش كالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل تكميل كنند. چرا بايد از جت مارت خريد كنم؟ محصولات سوپرماركتي ديجي كالا جت به دو صورت تأمين ميشود: جت مارتها و فروشگاههاي زنجيرهاي. اكنون همه محصولات يا لااقل اكثر محصولاتي كه به صورت اينترنتي ميتوانيم بخريم در فروشگاههاي اطراف ما نيز وجود دارند؛ آن دسته كه در محله مان هم پيدا نشود در بازار بزرگ يافت ميشود.

انواع تخفيف هاي جت كه شامل خريد اول، خريد غير اول، ويژه شهرهاي فعال، براي محصولات خاص و براي سبدهاي خريد با حداقل قيمت خاصي هستند را ميتوانيد يافته و از آنها استفاده كنيد. بنابراين به رغم هم پوشاني هايي كه ممكن است بين اين دو مسير كسبوكار وجود داشته باشد آنچه اين دو را از هم متمايز ميكند نوع سفارشها و سبدهاي خريدي ست كه ميشود با هر كدام از سرويسها تجربه كرد.

برگرفته از وبلاگ تخفيف باز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۹:۰۰ توسط:rat-code موضوع:

كد تخفيف باسلام اولين خريد

كد تخفيف 35 درصدي غرفه‌هاي نوپا باسلام

با استفاده از اين كد تخفيف باسلام اولين خريد مي‌توانيد از 35 درصد تخفيف تا سقف 30 هزار تومان براي سفارش‌هاي بالاي 70 هزار تومان، همراه با 100 درصد تخفيف هزينه ارسال تا سقف 10 هزار تومان در خريد از غرفه‌هاي نوپاي فروشگاه اينترنتي محصولات خانگي و محلي باسلام بهره‌مند شويد.

 لازم به ذكر است كه اين كد روي محصولات تخفيفات هيجان‌انگيز اعمال نمي‌شود. براي دريافت كدهاي تخفيف بيشتر باسلام، وارد سايت موپن كه مرجع تمام كدهاي تخفيف فروشگاه هاي اينترنتي مي باشد ، دريافت نماييد.

اين تخفيف ها معمولا براي خريد هاي اينترنتي هستند. هم براي پيدا كردن بهترين باشگاه ها و هم براي ثبت نام در كلاس هاي آنلاين مي توانيد از موپن كمك بگيريد. پس از اينكه مبلغ سفارش را به صورت آنلاين از طريق درگاه امن بانكي پرداخت كرديد، غرفه دار سفارش شما را مي بيند و محصول را مستقيما براي شما ارسال ميكند. در اين قسمت اطلاعاتي نظير كد سفارش، تاريخ ثبت سفارش و هزينه پرداخت شده براي محصول خريداري شده قابل ديدن است. 

در حساب كاربري باسلام خود، بخشي به نام پيگيري سفارش وجود دارد كه مي توانيد سفارش هاي ثبت شده را در اين قسمت مشاهده كنيد. خانم ها خريداران اصلي اين بخش هستند و بيشتر از اين قسمت از بازارچه استفاده مي كنند. باسلام يك شبكه اجتماعي نيز هست كه مي توانيد در آن قصه زندگي و كسب و كار افراد، شكست ها و موفقيت هايشان را بشنويد، به رونق كار و اشتغال يكديگر كمك كنيد، تجربه خريد دوستانتان را بخوانيد و با ساير كاربران ارتباط برقرار كنيد. اين بازار اجتماعي بستري است تا كسب و كار هاي كوچك بتوانند بهتر محصولات و خدمات خودشان را ارائه كنند. محصولات اين بازار توسط خود مردم توليد و عرضه ميشود. از ويژگي هاي خريد از اين بازار اين است كه شما مي توانيد با توليد كنندگان ارتباط نزديك داشته باشيد.

باسلام در مناسبت‌هاي مختلف كدها و پيشنهادهاي تخفيف‌داري ارائه مي‌كند كه براي دريافت كد تخفيف باسلام كافيست يكي از روش‌هاي عضويت در خبرنامه، شبكه‌هاي اجتماعي، ربات تلگرام و اپليكشين موپن را دنبال كنيد كه در ادامه نحوه دنبال كردن هر كدام را شرح مي‌دهيم.

براي عضويت در خبرنامه باسلام كافيست ايميل خود را در ابتداي صفحه فروشگاه باسلام در وبسايت موپن و در كادر "از آخرين تخفيف‌هاي باسلام خبردار شويد" ثبت كنيد. از اين پس با انتشار هر كد تخفيف جديد، از طريق ايميل به شما اطلاع رساني مي‌شود.

يكي ديگر از روش‌هاي دريافت كد تخفيف باسلام عضويت در ربات تلگرامي موپن به نشاني @mopon_ir_bot است كه مي‌توانيد در آن با استفاده از گزينه علاقه‌مندي‌ها، باسلام را به ليست فروشگاه‌هاي مورد علاقه خود اضافه كنيد و هر زمان كد جديدي از آن منتشر شد، از طريق نوتيفيكشن مطلع شويد، در صفحه ربات ليست تخفيف‌هاي باسلام را مشاهده و با كليك بر آن به كد تخفيف دسترسي داشته باشيد.

همچنين موپن به منظور رفاه حال كاربران در زمينه دسترسي و آگاهي از كدهاي تخفيف اپليكيشن موبايلي در دو نسخه اندرويد و IOS ارائه كرده است كه در آن مي‌توانيد پس از ثبت نام و يا لاگين، باسلام را به علاقه‌مندي‌هاي خود اضافه كرده و هر روز از كدهاي تخفيف جديد مطلع شويد و در آخر از طريق شبكه‌هاي اجتماعي موپن نيز مي‌توانيد جديدترين اخبار مربوط به كد تخفيف باسلام را پيگيري كنيد.

منبع اين مقاله


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۷:۳۹ توسط:rat-code موضوع: